čtvrtek 28. července 2016

Reading in progress

Prázdniny? Nejlepší doba na to, si číst. Jenže buď pořád nejste doma anebo jste jednoduše líní číst to, co jste si donesli z knihovny. Přece jste si včera koupili tuhle skvělou knížku, na kterou jste se těšili měsíce, tak nač číst ty ostatní? Teď už vás přeci nezajímají!

Dobře, to bylo přehnané. Ale já tímto problémem rozhodně trpím. Chci ty knížky číst, ale když... Myslím, že mě chápete. A ruku nahoru, kdo trpí stejnou nerozhodností jako já (a kdo naprosto nenávidí ty termíny vracení v knihovně).
Takže, jak jsem na tom se čtením přesně? (*)

KNIHOVNA:
- Sempre Navěky - J. M. Darhowerová (25%)
- Kázání ohně - Francisca Heigová (20%)
- Delirium - Lauren Oliver (10%)
- Pandemonium, Rekviem - Lauren Oliver (0%)
- Hon, Kořist - Andrew Fukuda (0%)

VLASTNÍ:
- Než jsem tě poznala - Jojo Moyesová (5%)
- Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti - Ransom Riggs (0%)
- BO: Hádův chrám, Krev polobohů - Rick Riordan (0%)

VLASTNÍ - ANGLICKÉ:
- Fangirl - Rainbow Rowell (10%)
- All the bright places - Jennifer Niven (10%)

To je seznam, že? K tomu bych měla do konce prázdin začít číst ještě Stopařova průvodce po galaxii, předčasně do školy, a na konto si taky můžu přidat spoustu plánovaných rereadingů (HP a Twilight angličtině, Percy Jackson, Hostitel, Škola noci a Nástroje smrti).
A protože jsem si vzala nelehký úděl a rozhodla se psát na každou knihu recenzi, tak mám další "starost" navíc. Zrecenzovat musím ještě sérii Selekci, OTKU a pak samozřejmě každou další knihu, kterou přečtu.

Takže, pro ty, co to zatím nezažili... I čtení může být náročné! :D

XoXo,
Agule99

P. S: Co se týče povídek... Já žiju, opravdu. A hodlám je dopsat, přepsat a vydat. Jen mít víc času... #Výmluvy


(*) Ty procenta znamenají to, jak jsem v dané knize daleko (přibližně). Já jen, kdyby to někomu nedošlo :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem děkuji za každý komentář :)