sobota 23. ledna 2016

Nenávidím a miluji

ZADÁNÍ: Napište sloh na téma Nenávidím a miluji.

***

Jedna z těch základních věcí, co mám ráda, ba dokonce miluji, je moje rodina. Rodina je základ všeho, je to součást života, kterou můžete zavrhnout, ale také nikdy neopustit. Rodina je jako sloup. Podrží vás, ať se děje cokoli. Na druhou stranu, pokud se k ní nechováte s úctou a láskou, zbortí se a rozpadne v prach. Ne každý by otevřeně řekl, že má svoji rodinu rád, ale já se za to nestydím.

Dalším bodem na mém seznamu budou knihy. Staré či nové, půjčené či moje vlastní, prostě všechny. Miluji jejich vůni, jejich příběhy, zvláště ty fantasy, sci-fi nebo romány pro dívky, jejich autory i přebal. Nedokázala bych se bez nich obejít.


Společně s knihami ke mně nenávratně patří i radost a naděje. V každém růžku světa se snažím vidět dobro, protože kde bychom byli, kdybychom nevěřili na štěstí? A sny. Jsou podstata našich životů, ale ne každý na ně dbá. Já ano. Sny a život, to je obsah mojí mysli.

Naopak nemám ráda strach, beznaděj a smrt. Existují lidé, kteří nevěří na dobro a sami zlo páchají. Lidé s takovými úmysly mě děsí. Nemám ráda, když se bojím, ať už o sebe či o druhé, nebo když se cítím bezmocná, protože nemůžu nijak pomoci. A smrt? O smrti se nedá říct, že bych ji nenáviděla, dokonce se jí ani nebojím, protože smrt si jednou přijde pro každého z nás. Spíš mě děsí to, že přijde příliš brzy.

Strach je jedním z důvodů, proč nemám ráda hororové příběhy, a je docela jedno, jestli filmy nebo knihy. Jak už jsem řekla, nerada se bojím a nerada věřím tomu, že by jenom část z těchto příběhů mohla být skutečná.

Je spousta věcí, co by patřila na seznam „Nenávidím a miluji". Ale kdybych měla vypsat vše, co na něj patří, nestačil by mi papír. Každý člověk má určitě pár základních věcí, které nemá či má rád, a které zmiňuje nahlas. Zbytek... zůstane v zapomnění.

1 komentář:

  1. Moje dcera i její psaní patří jednoznačně na seznam s názvem "MILUJI".

    OdpovědětVymazat

Předem děkuji za každý komentář :)